Popularne posty

wtorek, 4 listopada 2014

Leon nie idzie na zakupy

Kupowanie jest fajne.
Kupowanie dla Leona jest super.

Zrobiłem zakupy dla Leona bez Leona. Zwyczajnie Leon nie poszedł na zakupy.
Czapka za mała, buty za duże.... a i tak jestem zadowolony. W butach to bijemy rekordy. Najfajniejsze kupiłem w internecie w zimę rok temu. Miały być na wiosnę. Może będą. Na kolejną.

Uwielbiam robić mu zakupy. Tylko czemu ubrania dla dzieci są takie drogie??

Na szczęście nie można tego powiedzieć o zabawkach. Rodzic często mówi: "ta kurtka kosztuje prawie tyle co moja", albo "O Boże!! To prawie tyle co dla dorosłego".
O zabawkach nie da się powiedzieć: "ten miś kosztuje tyle co dorosłego". To znaczy można, ale warto wtedy się zastanowić kto jest dzieckiem :-) Tak samo nie można powiedzieć: "ten traktor  kosztuje tyle co mój". To bez sensu porównywać prawdziwy traktor do zabawki.

Szczególnie nie można powiedzieć tego o zdalnie sterowanym samochodzie. Serio. Mój kosztuje zdecydowani więcej. Porównywanie nie ma sensu :-)

Więc jak Leon nie idzie na zakupy to i tak wszyscy są zadowoleni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz