Popularne posty

czwartek, 8 maja 2014

zmęczenie

Choroba Leona sprawia, że powinien dużo spać. Dużo i twardo. Wtedy się regeneruje, odpoczywa i rozwija. Czyli dokładnie tak samo jak każdy tylko u niego jest to ważniejsze.

Ludzie narzekają, że są zmęczeni. Każdemu się to zdarza.
Wczoraj Leon też był zmęczony. Basen, spacer, wesoła zabawa i padł.

Jak ocenić czy był zmęczony? Spadł z łóżka i się nie budził. Przekręcił się na drugi bok i poszedł spać.

Ostatni raz spotkałem się z podobną sytuacją kilkanaście lat temu na studenckiej imprezie. Kolega był tak pijany, że nie  poczuł jak spadł z łózka.

Chyba właśnie porównałem mojego syna do pijanego kolegi. Jednak lepszego porównania nie znalazłem :-)

Była jedna różnica. Kolega został już na podłodze. Leona postanowiłem wrzucić na łóżko. Podniesienie 25 kilogramów bezwładnego ciała w środku nocy nie jest łatwe. Jest za to przyjemne i zabawne.

Życzę każdemu twardego snu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz