Popularne posty

piątek, 23 maja 2014

Dlaczego dzieci nie mówią??

Leon nie mówi.
Czasami zdarza mu się powiedzieć coś co ma sens. Jego ulubionym słowem jest BABCIU.
To trochę dla mnie dziwne, bo to słowo jest trudne. Łatwe są: mama, tata, baba, ale BABCIU jest naprawdę skomplikowane.

Wczoraj zastanawiałem się dlaczego dzieciaki z jego chorobą nie mówią. Niestety nie znalazłem odpowiedzi. Z punktu widzenia rozwoju aparatu mowy wszystko u niego gra. Jest w porządku. Dlaczego nie mówi? Być mogę mówienie wymaga ogromnych zasobów intelektualnych, a jemu tego brakuje?? Naprawdę nie wiem.

Zacząłem się więc zastanawiać co chwiałby mi powiedzieć gdyby mógł mówić. Mam wrażenie, że pierwsze co by powiedział (czasami naprawdę wygląda jakby bardzo chciał to zrobić) to "stary!! daj mi wreszcie te parówy". Pewnie powiedziałby jeszcze wiele rzeczy, ale jestem pewien, że jedzenie byłoby pierwsze.

Koniec przemyśleń.

Nie ma się co zastanawiać co by było gdyby. Jest jak jest. Może jeszcze kiedyś będzie na mnie krzyczał w sprawie parówek. Będzie fajnie, ale jeśli nie będzie krzyczał to też będzie fajnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz