Popularne posty

poniedziałek, 6 października 2014

Kim będzie Leon?

Każdy rodzic zadaje sobie to pytanie.
Chcemy jakoś przewidzieć kim będzie nasza pociecha i pomóc mu w osiągnięciu naszych planów.
Tak, tak. Naszych. Przecież ONO ma je tylko wykonać.

Oczywiście żartuje :-) Każdy pomaga dziecku w spełnieniu własnych marzeń i wykorzystaniu swojego potencjału.

Ja postanowiłem przewidzieć kim będzie Leon. Na razie mam trzy typy, ale to może się zmienić. Jeśli zobaczę jakiś inny potencjał to poinformuję o zaistniałej sytuacji.

1. Tester w fabryce pluszowych misiów - będzie robił z nimi wszystko co chce, a Ci od produkcji będą dzięki temu wiedzieli czy dana seria jest ok. Jeśli jakaś fabryka jest zainteresowana zatrudnieniem to zapraszam do kontaktu. Może być bezpośrednio ze mną. Leon rzadko odpisuje. Ma jakiś uraz do tych nowoczesnych technologii.




2. Mechanik samochodowy ze specjalizacją AUTOBUSY. Wcześniej myślałem o rolniku, bo uwielbia traktory. Jednak dziś wiem, że to autobusy są jego prawdziwą miłością. Już widzę go w tych smarach spuszczającego olej z miski olejowej. Pewnie za każdym razem musiałby sprawdzić jak smakuje. Żarłokiem jest chłopak. To mu trzeba przyznać.

3. Strażak! Tak!!! Też jestem tym zaskoczony. Jednak po dzisiejszym poranku nie mam wątpliwości. Myślę, że stały bywalec Oktoberfest nie powstydziłby się takiej ilości uryny z rana. Jestem przekonany, że mógłby wspomóc niejedną akcję ratowniczą. Wystarczy, że wprowadzi się go w sam środek pożaru, a on ugasi go bez problemu

W sprawie zatrudnienia zapraszam do kontaktu.

1 komentarz:

  1. Jako rodzic polecam film "Wszyscy mają się dobrze" z De Niro na temat tego, czego wymagamy od dzieci. Malarz czy artysta ... Najważniejsze aby dzieci były szczęśliwe, super przykład Marcina powyżej :)

    OdpowiedzUsuń